poniedziałek, 29 sierpnia 2011

A więc zaczynamy?

http://www.flickr.com/photos/crowt59/2793118347

Kiedyś myślałem, że będę miał bloga, którego głównym tematem będzie stawanie się szczęśliwym.
Szczęście jednak już zdobyłem  i teraz mam kolejny duży cel - stworzenie sobie niesamowitego
stylu życia, takiego, który będzie mi w pełni odpowiadał.
Bo być szczęśliwym jest łatwo. Wystarczy do tego wcielenie w życie kilku ważnych przemyśleń. Być szczęśliwym można zacząć w jednym krótkim momencie i od zaraz.
Ciekawy styl życia to znacznie więcej. Sposób, w jaki żyjemy pokazuje, kim naprawdę jesteśmy. Nasz styl życia to my.

Garść informacji o mnie
Ja jestem kaminari.
Jestem bardzo młody i cholernie ambitny. Zawsze mam zbyt wielkie plany, na których często się przejeżdżam.
Lubię robić kreatywne rzeczy. 
Kocham sztukę i piękno.
W przyszłości chcę być rekinem biznesu albo gwiazdą rocka.
Kiedyś jeszcze coś o sobie napiszę.

O blogu
Nazwa bloga nie wzięła się znikąd. Kiedy wpiszecie ją na youtubie, pojawi się masa klipów Kevina
Rudolfa. Omińcie je szerokim łukiem i znajdźcie "Let it rock" Bon Jovi. To od tego utworu wszystko się zaczęło.
To będzie blog o mnie i o wszystkim, co ze mną związane. Głównie o rzeczach, którymi się interesuję i o których lubię mówić: rozwoju osobistym, relacjach międzyludzkich, biznesie, psychologii, muzyce, podróżach. O stylu życia.  
 
Teraz pozostaje wam tylko czekać na wpisy.
"Let it rock" oficjalnie ruszyło.

2 komentarze:

  1. gratulacje, z niecierpliwością czekamy na więcej.

    ps. dodaję słitaśny komcik^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń